Dział NewsGarść informacji

Wyniki oglądalności Superbowl Justina Timberlake i ogromny wzrost sprzedaży singli

Super Bowl 2018, czyli coroczne najważniejsze wydarzenie sportowe w Stanach Zjednoczonych, przeszedł już do historii. Znamy wyniki oglądalności muzycznej części tego wydarzenia.

Tegoroczną gwiazdą Super Bowl był Justin Timberlake. NBC właśnie ujawniła raport dotyczący oglądalności występu tego muzyka. 15-minuotwe show Justina Timberlake’a przyciągnęło przed telewizory 106 600 000 widzów.

Występ Amerykanina w ramach tego sportowego święta znacznie przyczynił się do wzrostu sprzedaży singli, które Timberlake zaprezentował podczas swojego widowiska. Jak podaje Billboard ich sprzedaż wzrosła aż o 534%. Najczęściej kupowanym utworem było Can’t Stop the Feeling!. Na drugim miejscu uplasował się utwór Filthy, czyli pierwszy singiel promujący najnowszą płytę Timberlake’a zatytułowaną Man of the Woods.

Tags
Show More

Katarzyna Turowicz

Codziennie żonglująca słowami, wyłuskująca z nich treść. Kontakt: k8.turowicz@gmail.com IG: k.turowicz

Podobne artykuły

3 thoughts on “Wyniki oglądalności Superbowl Justina Timberlake i ogromny wzrost sprzedaży singli”

  1. To bardzo ciekawe: wynik oglądalności najgorszy od lat:
    2012 Madonna 114m
    2013 Beyonce 110.8m
    2014 Bruno Mars 115.3m
    2015 Katy Perry 118.5m
    2016 Coldplay 115.5
    2017 Lady Gaga 117.5m
    2018 Justin Timberlake 106.6m Sprzedaż albumu w pierwszym tygodniu (US) prognozy: 700 tyś, a będzie jedynie 275 w porywach – to jest totalna katastrofa.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Sprawdź również

Close
Close