Coraz mniej czasu pozostało do kolejnego, długiego weekendu! By go Wam umilić, oddajemy w Wasze ręce nowe głosowanie.

Głosowanie

Lista Przebojów All About Music już ponownie jest do Waszej dyspozycji.

Na dzień dzisiejszy sytuacja z  oraz wygląda następująco (Jeżyki są oczywiście za obecność kawałka w tej drugiej, „gorszej” dziesiątce):

  • Dawid PodsiadłoW dobrą stronę (22. tydzień na liście) 
  • Duke Dumont – Ocean Drive (16. tydzień na liście)

Przypomnijmy, że do odpadnięcia wystarczą też cztery karne jeżyki zebrane w ciągu 5 tygodni…

…lub też 3-tygodniowe „wakacje” na miejscach #16 – #20 (tutaj też ma zastosowanie ta zasada odnośnie 4 karnych jeżyków. Dotychczas – na szczęście – nie musiała być zastosowana).

Pamiętajcie: utwór, który jest powyżej 15. tygodni i spędzi minimum 3 tygodnie pod rząd na miejscach #11 – #20 (czytaj: dostanie 3 karne jeżyki) wypada z zestawienia, a na jego miejsce wejdzie utwór z największą ilością głosów w Poczekalni.

Śmiało, głosujcie.

Poczekalnia

Po usunięciu P!nk (która awansowała) oraz propozycji od Jennifer Lopez (minęło 5 tygodni), do Poczekalni dodaliśmy 3 nowe utwory:

  • Alvaro SolerSofia
  • Sylwia Grzeszczak – Tamta Dziewczyna
  • OneRepublic – Whenever I Go

To ostatni tydzień dla Jonas Blue & Dakoty i ich utworu Fast Car. By awansować, potrzebuje minimum 90 głosów.

Trochę głosów do awansu brakuje kilku utworom znajdującym się w Poczekalni. I tak:

  • Jonas Blue & DakotaFast Car (brakuje 90 głosów)
  • Adam LambertThe Original High (brakuje 41 głosów)

W przypadku Calvina Harrisa & Rihanny zostało już zdjęte ograniczenie, więc teraz brakuje im minimum 100 głosów do awansu. Niestety, przez dotychczasowy pobyt How Deep Is Your Love głosy, które do tej pory zgromadziło This Is What You Came For straciły na znaczeniu…

Zachęcamy do głosowania.

Regulamin

Utwór Tygodnia & Lista Przebojów All About Music

  1. GŁOSOWANIE

    1. Każdy z czytelników All About Music może oddać 1, 2 lub 3 głosy na dwadzieścia utworów w Utworze Tygodnia.
    2. Oddane głosy po zsumowaniu utworzą Listę Przebojów All About Music.
    3. Głosowanie trwa od popołudnia w niedzielę do następnej soboty, do godziny 23:59.
  2. ZŁOTY UTWÓR

    1. Złoty Utwór All About Music to specjalny utwór, któremu udało się spełnić jeden z dwóch warunków polegających głównie na wielkiej popularności w naszym głosowaniu;
      1. W przeszłości, pierwsze Złote Utwory zostały wybrane po pierwszej reformacji Utworu Tygodnia – utwory Justina Timberlake’a i Beyoncé za staż na liście i ilość pierwszych miejsc. Później napisane zostały pierwsze zasady – Pięć zwycięstw albo 50 tygodni na liście.
      2. Po drugiej reformacji Utworu Tygodnia do listy dołączyły dwa utwory, które nie uzbierały 50 tygodni, ale i tak były wystarczająco długo (Katy Perry, Beyoncé)
    2. Aktualne reguły: obecnie, aby utwór został Złotym Utworem All About Music musi spełnić jeden z poniższych warunków:
      1. Spędzić 25 tygodni na liście;
      2. Objąć pierwsze miejsce pięciokrotnie.
    3. Utwór, który zostanie ogłoszonym Złotym usuwany jest z listy w tygodniu spełnienia któregoś z powyższych warunków, a na jego miejsce wchodzi utwór z poczekalni, który aktualnie miał najwięcej głosów.
  3. AKTUALNA LISTA ZŁOTYCH UTWORÓW ALL ABOUT MUSIC

    1. Beyoncé – Grown Woman, dwanaście razy numer jeden (dodane po renowacji Utworu Tygodnia i wprowadzeniu Regulaminu);
    2. Justin Timberlake – Mirrors, rekordowe (wtedy) 38. tygodni w naszym notowaniu (dodane po renowacji Utworu Tygodnia i wprowadzeniu Regulaminu);
    3. Beyoncé – XO, pięć zwycięstw, dodane 27 lipca 2014 roku;
    4. LemON – AKE, pięć zwycięstw, dodane 24 sierpnia 2014 roku;
    5. LemON – Scarlett, pięć zwycięstw, dodane 26 października 2014 roku (zdobyte w osiem tygodni na liście);
    6. OneRepublic – Love Runs Out, pięć zwycięstw, dodane 21 grudnia 2014 roku;
    7. Hozier – Take Me to Church, pięć zwycięstw, dodane 25 stycznia 2015 roku (zdobyte w osiem tygodni na liście);
    8. Katy Perry & Juicy J – Dark Horse, 47. tygodni na liście, dodane 22 czerwca 2015 roku (po restarcie Utworu Tygodnia);
    9. Beyoncé – Partition, 41. tygodni na liście, dodane 22 czerwca 2015 roku (po restarcie Utworu Tygodnia).
    10. Years & Years – King, 25. tygodni na liście, dodane 27 grudnia 2015 roku;
    11. Hurts – Some Kind Of Heaven, 25. tygodni na liście, dodane 27 grudnia 2015 roku;
    12. Rihanna – Bitch Better Have My Money, 25. tygodni na liście, dodane 27 grudnia 2015 roku;
    13. Sia – Elastic Heart, 25. tygodni na liście, dodane 27 grudnia 2015 roku;
    14. Major Lazer feat. MØ & DJ Snake – Lean On, 25. tygodni na liście, dodane 27 grudnia 2015 roku;
    15. Adele – Hello, pięć zwycięstw, dodane 28 lutego 2016 roku (zdobyte w siedemnaście tygodni na liście);
    16. Taylor Swift – Wildest Dreams, 25. tygodni na liście, dodane 13 marca 2016 roku;
    17. Years & Years – Shine, 25. tygodni na liście, dodane 13 marca 2016 roku;
    18. Sia – Alive, 25. tygodni na liście, dodane 27 marca 2016 roku;









  1. POCZEKALNIA

    1. Do Poczekalni trafiają nowe single ogłoszone przez artystów zaproponowane przez czytelników lub redakcję All About Music.
    2. Aby „wyjść” z Poczekalni dana propozycja musi spełnić jeden z dwóch warunków:
      1. Uzbierać 100 głosów w jednym tygodniu.
      2. Uzbierać 150 głosów na przełomie trzech tygodni.
    3. Jeśli w głównym głosowaniu znajduje się już jeden singiel artysty A, natomiast do Poczekalni trafi kolejny singiel tego artysty, utwór potrzebuje uzbierać dwukrotność potrzebnych głosów – 200 w jednym tygodniu lub 300 w trzy tygodnie.
      1. I analogicznie z kolejnymi utworami – trzeci = 300 głosów w tydzień lub 450 w trzy. I tak dalej.
    4. W poczekalni dany singiel przebywać może maksymalnie 5 tygodni. Jeśli w tym czasie nie spełni żadnego z warunków „wyjścia” z poczekalni, lub jeśli jakiś utwór radzi sobie tragicznie przez 2-3 tygodnie (poniżej 10 głosów), zostanie usunięty z poczekalni i nie będzie mógł już do niej wrócić (słowo ‚tragicznie’ rozstrzyga redakcja).
  2. ODPADANIE Z LISTY

    1. Sytuacja pierwsza. Utwór, który przez trzy kolejne tygodnie będzie znajdował się między miejscami 16 a 20, zostanie usunięty z listy;
    2. Na jego miejsce wejdzie utwór, który przez te pięć tygodni zebrał najwięcej głosów w poczekalni (zatem jeśli w tygodniu odpadnięcia danego utworu, jakiś singiel ma najwięcej głosów, nie oznacza to, że on awansuje – zsumowane zostaną głosy z pięciu tygodni i przejdzie ten, kto ma ich najwięcej).
    3. Sytuacja druga. Gdy któryś z utworów w Poczekalni uzbiera 100 głosów, trzeba mu zrobić miejsce głównym głosowaniu. Pod uwagę wziętych zostanie pięć ostatnich głosowań, każdy utwór na miejscu 11 otrzyma 1 punkt, miejsce 12 to 2 punkty i tak dalej, gdzie miejsce 20 otrzymuje 10 punktów. Po zsumowaniu tych punktów, ten który zbierze ich najwięcej – odpada.
    4. Sytuacja trzecia. Gdy utwór jest na liście ponad piętnaście tygodni staje się „zagrożony”. Jeśli spędzi minimum trzy tygodnie pod rząd LUB cztery z pięciu tygodni na miejscach powyżej 10. – odpada. Zasada czterech tygodni rzecz jasna dotyczy również sytuacji pierwszej, z uwzględnieniem obowiązujących w niej kryteriów.
    5. Gdy którykolwiek z utworów odpadnie w sytuacjach przedstawionych powyżej (dotyczy sytuacji pierwszej i trzeciej) do listy awansuje utwór, który zbierze najwięcej głosów w trzech poczekalniach do tyłu (łącznie).
    6. Może zdarzyć się tak, że odpadnie utwór, który w „tygodniu odpadnięcia” znajdować będzie się nawet na 4 miejscu! Jeśli przez 4 tygodnie znajdował się na miejscu 20, a nagle awansował na czwarte, a mimo to trzeba zrobić miejsce komuś z poczekalni – zostanie usunięty.
      1. Pewną ochroną czy też kwarantanną jest podium. Jeśli utwór znajdował się przez cztery tygodnie na miejscu 20, ale awansował na podium (miejsce 1, 2 lub 3), to nie zostanie usunięty.
      2. Miejsce utworowi z poczekalni zrobi drugi utwór z największą ilością głosów negatywnych (w systemie z podpunktu c).